Przejdź do głównej zawartości

Nowy Blog

Nie było mnie dość długi czas ...




Postanowiłam,  że  odmienię swojego bloga. Zmienię na nim wszystko. Usunę poprzednie posty i zacznę wszystko od nowa .
Nie było mnie przez ponad miesiąc, ponieważ strasznie dużo się w moim życiu zmieniło...
Rozwinęłam nową pasję - fotografowanie.
Od teraz będzie to blog poświęcony tylko fotografii.  

Zaczyna się wiosna więc wyszłam w plener i zrobiłam kilka zdjęć. Co prawda dopiero zaczynam swoją przygodę z fotografią ale  mam nadzieję, że wam się spodobają. :)





Komentarze

  1. Też kiedyś prowadziłam blog związany z moimi zdjęciami :) A jaki był twój poprzedni blog? Istnieje nadal? Początek twojej przygody z fotografią wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
    2. Poprzedni blog był typem pamiętnika i już nie istnieje . Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  2. Powodzenia z nową wizją blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i czekam na foty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zdjecia, zapraszam również na mojego bloga http://babymoooonlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z nową wizją bloga :) Jest tutaj świetnie! A zdjęcia wyszły Ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem taki nowy start jest bardzo dobry, życzę powodzenia ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Dzięki za wizytę na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wracamy na nowo

Nadal plener

Dzisiaj też plenerowo . Ujęły mnie te zachody słońca :) Dziękuję za wszystkie wasze pozytywne i miłe komentarze ! <3 Liczę na więcej 😁 Ps. Mógłby ktoś polecić jakiś dobry program do obróbki zdjęć?

Wspomnienia